Dj Bedlam - Just plain HC

Täällä voi jakaa omia tai muiden settejä.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

bedlam
Viestit: 33
Liittynyt: 22.11.2009, 22:05
Paikkakunta: Kuopio

Dj Bedlam - Just plain HC

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tämmöstä soittelin tossa yhtenä iltana:

1. Dr. Z Wago - Ruff Rugged & Raw
2. S.R.B. - Snake Business
3. Meccano Twins - Beta Release
4. Project Omeaga - Protusan Attack
5. Meccano Twins - Alpha Release
6. Dione - Out With The Quickness
7. Tha Playah - Weird Shit
8. Dr. Z-Wago - Now You`re Fucked
9. Amnesys - Worldwide Crisis
10. Prowler - World In Chaos
11. Ferox & Ki-Real - Damn people
12. Menace II Society - Suffer Eternal Torment
13. Carnage & Zanthrax - Caged Fury (Part 5)
14. Ferox - Shoot Me
15. Delta 9 - I Believe
16.Menace II Society - Do It From The Heart

http://www.mediafire.com/?doozjnay0od
Rujonic
Viestit: 208
Liittynyt: 25.02.2007, 15:31
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Dj Bedlam - Just plain HC

Viesti Kirjoittaja Rujonic »

tulipas kuunneltua tämä läpi ihan vaan huvin vuoksi.. yleensä en itse settejä hirveemmin kuuntele.

alusta kolme ekaa biisiä kivaa paahtoo mutta toisaalta aika saman kaltaset biisit siinä putkeen (tosin sorrun tähän itse myös kovin usein). sitten alkaakin hyvin rullaileen ja mukavasti pysyy meno tasasena mutta ehkä vähän liiankin tasasena näin kokonaisuutena. soitat ilmeisesti koneella? koska suuremmin tässä miksissä ei noita kikkailuja esim pysty liukujen kanssa ollut.. liiempi efektejenkään. mutta jokainen tyylillään. sanoisin että parhaita tän subgenren mixeja hetkeen ihan jo biisi valinnoiltaan. :D
KOLINA-PRODUKTIO
bedlam
Viestit: 33
Liittynyt: 22.11.2009, 22:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Dj Bedlam - Just plain HC

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rujonic kirjoitti:tulipas kuunneltua tämä läpi ihan vaan huvin vuoksi.. yleensä en itse settejä hirveemmin kuuntele.

alusta kolme ekaa biisiä kivaa paahtoo mutta toisaalta aika saman kaltaset biisit siinä putkeen (tosin sorrun tähän itse myös kovin usein). sitten alkaakin hyvin rullaileen ja mukavasti pysyy meno tasasena mutta ehkä vähän liiankin tasasena näin kokonaisuutena. soitat ilmeisesti koneella? koska suuremmin tässä miksissä ei noita kikkailuja esim pysty liukujen kanssa ollut.. liiempi efektejenkään. mutta jokainen tyylillään. sanoisin että parhaita tän subgenren mixeja hetkeen ihan jo biisi valinnoiltaan. :D
Tää on kokonaan vinyyleiltä soitettu, mieluiten soitan niitä. :D
Kikkailut jäi tällä kertaa vähemmälle, treeniä vielä,heh.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2205
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Dj Bedlam - Just plain HC

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Otan tän nyt eka kuunteluun ennen seuraavaa :D. Oli ihan toimiva paketti. Muutama kiva klassikko Feroxilta ja Ki-Realilta toimi erityisesti :P. Vaikka tää ei nyt enää niin suosikkityyli olekkaan niin kokonaisuudessa ei ollut pahemmin semmosia omasta mielestäni turhia biisejä mitä nykyään paljon kuulee :)
Vastaa Viestiin