Noniin eli hyvää matskuu sain tuolta mindcoresta
(haastattelut esim zutsuulta ja abandoned soulilta)
keikkamatskuakin sieltä tuli kunnes! menin tupakalle kameran kanssa ja stevari(leikkipoliisi) kysyi että onko mulla kuvauslupaa... enhän mä tietenkää alunperin ollut tajunnu kysyä mitään kuvauslupaa (tyhmä minä... vitun epäammattimaista). anyways menin narikasta kysymään että tartteeko erillisen kuvausluvan, kuulemma tarvitsee.. noh sitten yks bileiden järkkäreistä tuli siihen ja kertoi että heillä on jo omat kuvaajat enkä saa kuvata enempää... kamera joutui narikkaan loppuillaksi ja periaatteessa kuvaamani matsku on laitonta julkaista...... että GG.. (kiitos kumminki haastattelut antaneille, nehän mä julkasen vaikka vittu karpela itse tulis perään)
Haha..kuulostaa suht normaalilta..unohtaa kaikkea suht tärkeetä ku pitäs jotaa tommosta tehä--mutta..no saitpaha meiltö jotaa purkkiin..käytä niitä ja tuskin ny kukaa mitn jaksaa valittaa..jos jaksaa..so what
Tais tulla vähän tajunnanvirran omaisesti blastattuu jotai et välillä saatto hävitä punainen lanka , mut laita siihen sit vaikka teksti et "Zutsuun tajunnanvirtaa"
Ihme touhua kyllä. Ei oo koskaan vastaan tuolla Gloriassa että olis joku tullu kyselemään mitään kuvauslupaa, saatika että tapahtumien järjestäjät olis kieltäny kuvaamisen/ei olis myöntäny kuvauslupaa. Luulis se olevan promoottoreillekkin hyvästä jos omista tapahtumista näkyis pätkiä (vieläpä maininnan kanssa) esim. juuri dokumenteissa.